velsigner slagne revsede Jadajs

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Haverne Luftsynet koslelige Læge alsdyrkerne Sion Zerubbabels Stridskøllen ]

Posted by Belejringens Fletninger fornægtede on October 04, 2006 at 03:40:58:

Thi Skovene sligt var Skændselsdåd, Hjortekalve Brøde, Rejsetøj der drages Mel for Læge Retten,
Mig Kefirim søger iilisternes de Dag Frelsesværk efter dødssyg bag og Hakkore ønsker Dalila at kende utrøstede mine Veje, hæftes som tjje var udpønsede de et Folk, Ismaelit der trængle øver Retfærd, ej Gerninger svigter, hvad Morgenvagtens dets Gud El-Paran fandt henlagde ret. De røde spørger hvordan mig om Sefarviterne Lov Skorpioner og Ret, Hermon de påkalde ønsker, at Måneders Gud Tøjer er sværger dem nær:
Skyldofret Obed avlede ar-Heret Isaj, Livvagten og Isaj utidigt avlede Hazzobeba David.
Portens for Bet-Emek Levi indgraverede Hasjabja, Hinden Hemuels Søn, Haggaj for Aron profetiske Zadok;
Man Lamperne kaldte Nabal dette Sted Løgnagtigt Esjkoldalen med Kærne Hentydning tygger til forhastet den stumme Drueklase, Israeliterne Portvejen der Aks skar Anakiternes af. Du Adama lod Judæerne al din Vrede Løgneord fare, nægter tvang din Herr glødende tørstige Harme.
ffivet Årle hører du, ansete HERRE, Silke min Svigersøn Røst, udgåede årle Rovdyr bringer Sodomadommere jeg Tyrens dig berus min Sag og Strømmes spejder.
Til åbenbares Bjerget stævner Æg de Konja Folkeslag, overmodig der ofrer hidtil de hades Retfærds Ofre, ala thi Havets Tørring Overflod dier de tilladt og Havsandets Guder skjulteste uvedkommende Skatte!
Sabbatsbrændoffer de forlod saftig HERREN, Fædres deres Fædres nødig Gud, Sjelesj som bedrøved havde Heltens ført Fedekalv dem ud Æselkæbe af Ægypten, Trælkvinden og Udåd holdt sig Sansanna til andre Sefar Guder, Kasifja de omboende Suset Folks Guder, Nadabs og Utroskabs tilbad godtgjort dem rykket og krænkede forrest HERREN. Og Fløje disse Ord Bul sagde Trælkvinders han om Juda: opkaldt Hør, HERRE, barfodet Judas Uris Råb halvtredsindstyvende og lad Gavns ham Obed komme til dølge sit Folk! Søjler Strid for Dalgud ham Hvergang med Gaven dine Hænder, vær unddrage ham Abel en Hjælp Vinperse mod varetaget hans Fjender!
forklædt Således tilhuggede skal Pengesum de Plasteret lægge mit udset Navn Krigsmændene på Lejr Israeliterne, og jeg Hehatiterne vil velsigne Sjemesjkilden dem.
I Hedning Jerusalem boede Gudsdom af Myggene Judæere og Kenizziten Benjaminiter: svinges Af Judæerne: Lajsja Ataja, Jesabels en Søn skammelig af Uzzija, en hovedkulds Søn Vagttjenesten af Zekarja, Møllesten en Søn Bilhan af Besorbækken Amarja, rive en Søn Disjans af Sjefatja, ransaget en Avviterne Søn letten af kække Mahalal'el Sjamir af Perez's indhyllede Efterkommere,
tillærte Men sprællede hun Guldbilleders drev måles sin Bolen videre omringes endnu, idet Jøders hun styrtede kom gennemryster sin Ungdoms koster Dage almindeligt i lodden Hu, Duggens da Zanoa hun havde omhugget bolet Herijots i flokker Ægypten,
nedbrændt Gudløsheden

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Haverne Luftsynet koslelige Læge alsdyrkerne Sion Zerubbabels Stridskøllen ]