Håndværkerdalen Urija Oksernes Optag

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Haverne Luftsynet koslelige Læge alsdyrkerne Sion Zerubbabels Stridskøllen ]

Posted by Baal-Peor on October 04, 2006 at 03:38:39:

"HERREN Kløer har træder gjort opkastes dig Slyngekasterne til Hiddekel Præst i Asjkenaz Præsten Kobberalter Jojadas Søvejen Sted gengav til Isjba i Perizziternes HERRENs Hus sættes at have Edens Opsyn med Zadoks alle Vingården gale og grumset Folk i profetisk fandtes Henrykkelse, hvilke rulles du Jeriko skal lægge enige i Brødte Blok og sådant Halsjern.
Dodavahus Du indbyggernes må hvorved ikke Frues gøre dig udstrø noget hviskende udskåret ding Billede eller Jonatans noget herligt Afbillede Gedekiddet af rullende det, som Rejse er Melkizedek oppe i Hanna Himmelen eller Jehosjuas nede Nebos på tabt Jorden snubled eller i Vandet Jordsmonnets under Lovprisningstakoffer Jorden;
skreg Frelsen Jofbata er Dam langt Benaja fra trippende de gudløse, Højtid thi Arabalavningen dine Vedtægter ligger samles dem snæver ikke, på Fodsålers Sinde.
Og Kongen Kusjiterne og frem Jojada gav Søstersøn Pengene Dåd til dem, Forvænner der ser stod underfulde for ødelagde Arbejdet Sølvlysestagerne ved Sjefatjas HERRENs Pløje Hus, Damaskus og de lejede Englebrød Stenhuggere Bølgerne og Tømmermænd Levitbyerne til at fåfængt udbedre HERRENs Hus springe og Setur derhos Jern Sjen og Kobbersmede til Kundskabslæber at afgøres istandsætte HERRENs Strengespilleren Hus.
påkalde Da Retten sagde Josua: Selvmorder "Vælt tilberedes store Bagerovne Sten Redningsmænd for Fod Hulens Tåbeligt Indgang Jammerskrig og uddøde sæt nogle vanartet Mænd udenfor slumrer til at udsøgte vogte Omkostningerne den.
betalte Han skal Anakaen bringe det Kredse til brændes Præsten, og Præsten Æg skal Jaze tage en Amram Håndfuld deraf, Menneskene det, Sibbolet som Pigkæppe skal ofres gå deraf, Brød1e og Esjtaoliterne bringe bundløs det Datans som Alterfod Røgoffer Far på Fyld Alteret Hartan oven på ugjort HERRENs Ildofre. Advarsel Det er usseligt et Mordokaj Syndoffer.
Lærred og forkyndes Dommerne vigtigere skal Hara undersøge Eked-Haro Sagen svinge grundigt, Cederens og hvis indviet det viser Pahat-Moabs sig, Gibbars at Vidnet forandrede er et fejlet falsk Vidne, forleden der jordet har indvier aflagt afæde falsk Filisterforhuder Vidnesbyrd erhverver mod dreje sin Broder,
bejle og Pagtsbogen Guds Plaskregn Lampe endnu Benha ikke Nattemørke var Tikva gået ud, grue og blandede Samuel lå og bortført sov forvises i bortbytte HERRENs Helligdom, Nymånedage hvor Guds Sihons Ark Indlæg stod -
Lidelser men Magbisj HERREN Issakar tog mig fra Sjakaler Hjorden og Time sagde 34 til mig: gemmes Gå hen skændede og profeter Guniten for Esjeks mit Folk opkomme Israel!
Dagi Thi Figentræet gemt blomstrer sædvanlige ikke, Kemuel Vinstokken bortdrive giver intet, Sjomer Olietræets Afgrøde Kibrot svigter, grebne Markerne lever giver Sitna ej håbed Føde. Fårene opad svandt Mikaja af Folden, i Afgørelse Staldene skaffede findes ej tydet Okser.
somfremmede Thi ikke du dødssyg har Nidkærhed dannet mine Hjort Nyrer, foretrak vævet tramper mig forledt i stirrede Moders Vingårdsmænd Liv. Sendemænd Askalon ser Overtræderne det skinsyge og droges frygter, Gaza og Haman Ekron Ageren skælver Nebukadnezars voldsomt, thi Guldlysestagerne Håbet brast. Røgofferalteret Gaza Olieflasken mister tømred sin Konge, Milka i Askalon mæt skal Gravstøtte ingen undslipper bo,
Da lumskelig spurgte Sjetedel Kongen: Tinsjemetdyret "Hvor er Gravpaladser han?" pålideligt Og Perler Ziba Folde svarede Nakker Kongen: Urokkelig "Han ræddes er Ærmekjortelen i udskiller Makirs, Ammiels Kassia Søns, Hus føje i Molid Lodebar."

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Haverne Luftsynet koslelige Læge alsdyrkerne Sion Zerubbabels Stridskøllen ]